Het kamp is voor kinderen van 8 tot en met 12 jaar. We vertrekken op de zaterdagmorgen voor Pinksteren en komen op tweede Pinksterdag aan het eind van de middag weer terug. Tijdens kamp brengen we een verdeling aan in de verschillende groepen. Groep 5 en 6 bij elkaar en groep 7 en 8 bij elkaar. Dit hangt overigens wel af van de aanmeldingen. Uiteraard wordt er rekening gehouden met vriend of vriendin!

Er is een thema gekozen dat aan de hand van bijbelverhalen na maaltijden, liedjes en avondsluitingen wordt uitgewerkt. Ook zal er een kampdienst gehouden worden op de kamplocatie.

Verder worden er allerlei spellen gedaan met de kinderen, waarbij de groepen onderling om de eer strijden! Natuurlijk is er ruimte voor sport en spel, zingen we veel en wordt er (vooral ’s avonds op bed!) veel gekletst.

Voor: Kinderen van groep 5 t/m 8 van de basisschool
Wanneer: zaterdag 7 juni t/m maandag 9 juni 2025
Kosten: 65 euro per deelnemer *

*) De werkelijke kosten voor het kamp liggen op ongeveer 96,30 euro per kind. We hopen dat ouders die het kunnen missen opnieuw vrijwillig hun bijdrage willen verhogen met een gift om het kamp mogelijk te (blijven) maken.

De diaconie is bereid om, voor mensen die dat nodig hebben (een deel van de) kosten voor haar rekening te nemen. Indien u hier gebruik van wilt maken, kunt u contact opnemen met de wijkdiaconie.
Ongeveer 1 à 2 weken voor het kamp ontvangt u nadere informatie via de mail over wat de kinderen mee moeten nemen, vertrektijden etc. Ook zal dat hier op de website te vinden zijn.

Bij annuleren tot twee weken voor het kamp kunt u nog het inschrijfgeld terug ontvangen.

Let op: Er zijn een beperkt aantal plaatsen! Meld je dus zo snel mogelijk aan.

Aanmelden Pinksterkamp 2025: maandag 24 maart 20.00 uur

Hoi!

Ook dit jaar zijn jullie weer van harte welkom op het kamp dat we tijdens de Pinksterdagen met elkaar hopen te houden. We vinden het leuk als je (weer) mee gaat!

Vanaf maandag 24 maart 2025 om 20.00 uur is het mogelijk je in te schrijven. Denkt alvast na bij wie je in de groep wilt (je mag maximaal 2 voorkeuren op geven) en vraag of papa en/of mama je wil wegbrengen naar en/of ophalen van de Pinksterkamp locatie.

Het Pinksterkamp wordt dit jaar voor de 57ste keer gehouden onder verantwoordelijkheid van de jeugdraad van de Hervormde Gemeente Veenendaal (PKN). We gaan naar Recreatieoord de Panoven in Zevenaar.

Je kunt je vanaf maandag 24 maart 2025 om 20.00 uur via een link die op deze website verschijnt.

Let op: er zijn een beperkt aantal plaatsen, VOL = VOL!

Je zal na je aanmelding een bevestigingsmail krijgen (dit kan even duren i.v.m. drukte). De kosten van het kamp kunnen daarna via iDeal voldaan worden. Je inschrijving is pas definitief als het geld is overgemaakt.

Heb je vragen over de inschrijving, ga dan naar contact en stel je vraag (ook voor papa’s en mama’s).

Groetjes,
De Pinksterkamp Leiding.